از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

از یاد رفته گان

وبی برای نسل جوان

سمن جایگزین ان.جی.او

سمن جایگزین ان.جی.او

معاون رئیس جمهوری گفت: سازمان های مردم نهاد با عنوان اختصاری سمن جایگزین سازمان های غیردولتی می شوند و فعالیت آنها غیرسیاسی و غیرانتفاعی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، هدف از سفرهای استانی سازمان جدای از سفرهای هیئت دولت را آشنایی با جوانان استان و شناسایی فرصت ها و مشکلات آنها خواند و اظهار کرد: تلاش داریم در آینده بانک جامعی برای جوان یاوران به منظور بهره گیری از تجارب و فرصت های آنها ایجاد کنیم.

وی با اظهار امیدواری نسبت به برنامه ریزی مناسب بویژه برای اوقات فراغت سال جاری جوانان استان یزد اظهار کرد: مطمئنا همگرایی بین دستگاه های فرهنگی با محوریت موضوعات مربوط به جوانان، می تواند منشا خیرات و برکات بسیار زیادی باشد.

معاون رئیس جمهوری درباره ملاک انتخاب جوان یاوران گفت: برای کار در حوزه جوانان، صلاحیت و سلامت اخلاقی کسانی که در این عرصه حضور می یابند، بسیار مهم است و در کنار آن افراد باید سلامت سیاسی، نشاط، ذوق هنری و مطالعات کارشناسی و تجارب شایسته نیز داشته باشند.

وی با بیان این که عملکرد دولت مبنی بر جوانگرایی و توجه به نیازهای اصلی جوانان، حاکی از اهمیت نسل جوان در دولت نهم است، ادامه داد: افزایش بودجه حوزه جوانان و تاکید دولت بر مشارکت جوانان در امور و تاسیس بانک ایده جوانان در کشور نشان از این امر دارد.

حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: مسائل طلاب نیز بخشی مشترک با مسائل جوانان است و آنها در این حوزه سهیم خواهند بود، بویژه این که می توانند نقش زیادی در مشاوره های دینی و ایدئولوژیک داشته باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد